-


Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.

OFERTE VÂNZARE TERENURI - conform Legii nr. 17/2014

OFERTE VÂNZARE TERENURI - conform Legii nr. 17/2014

Finanțarea dezvoltării economice locale


   Într-un studiu asupra oportunităților de dezvoltare integrată a mediului rural din județul Iași, al cărui scop a fost de creștere a oportunităţilor de ocupare, prin sprijinirea unor noi forme ocupaţionale pentru lucrătorii independenţi din zonele rurale a fost aplicat un chestionar de evaluare pe un număr de 362 de subiecți. Una dintre variabilele urmărite în cadrul studiului a fost oportunitatea de dezvoltare a afacerilor în mediul rural, în termeni de percepție și inițiativă.

La nivelul respondenților studiului mai sus amintit (chestionarul a permis alegerea multiplă), se poate identifica percepția asupra dezvoltării locale, pe patru mari paliere:

a)    Crearea de noi locuri de muncă - dezvoltarea afacerilor în mediul rural este privită Citeste mai mult...

Foto
Percepția asupra dezvoltării locale în județul Iași

Vizualizari: 1
Data creare: 06-01-2020 21:44:33

Agricultura comunei Dolhești, județul Iași


Sectorul dominant în economia comunei Dolhești este agricultura. Din suprafaţa totală a comunei (5537 ha), ponderea terenului agricol este de 40,50% (2043 ha).

Datele indică faptul că, faţă de anul 2006, în anul 2010 s-a înregistrat o creștere a suprafeţei arabilului. Cea mai semnificativă modificare se referă la scăderea suprafeţei de livezi. O tendinţă descrescătoare înregistrează și suprafeţele ocupate cu fâneţe.

Pe teritoriul comunei funcţionează un număr de 14 societăţi cu activitate agricolă, 7 cu activitate de cultivare a plantelor și 7 cu creșterea animalelor.

A. Producţia vegetală

Solurile prezente pe teritoriul comunei Dolhești fac parte din categoria solurilor podzolice, și a solurilor brune, corespunzătoar Citeste mai mult...

Foto
Evoluția producției medii la ha pentru principalele culturi agricole

Vizualizari: 1
Data creare: 06-01-2020 21:19:24

Utilizarea terenurilor agricole în comuna Dolhești, județul Iași


Structura de organizare a producției agricole combină exploatații agricole mici fără personalitate juridică, orientate către auto-consum, cu exploatații agricole de tip comercial. Culturile care ocupă cea mai mare suprafață din terenul arabil sunt culturile de porumb, grâu și secară și de floarea soarelui.

Din suprafaţa totală a comunei, (5537 ha), ponderea terenului agricol este de 40,50% (2043 ha).

Datele indică faptul că, faţă de anul 2006, în anul 2010 s-a înregistrat o creștere a suprafeţei arabilului. Cea mai semnificativă modificare se referă la scăderea suprafeţei de livezi. O tendinţă descrescătoare înregistrează și suprafeţele ocupate cu fâneţe.

Foto
Modul de folosire al teritoriului comunei Dolhești la nivelul anului 2012

Vizualizari: 1
Data creare: 06-01-2020 21:05:09

Economia locală

Activitatea economică locală predominantă la nivelul comunei Dolhești, o constitutie agricultura, cu precădere de subzistență. Față de această constatare, activitatea agricolă comportă cele mai mari riscuri, prin dependența față de condițiile meteo. Capacitatea redusă a producătorilor agricoli de a interveni pentru a diminua impactul negativ al factorilor climatici, se datorează lipsei și insuficienei dotărilor pentru agricultură: sisteme de irigații, lucrări antierozionale, îndiguiri.

Astfel, conform MADR nonperformanţa producţiei agricole anuale este generată, în primul rând, de dependenţa încă (prea) ridicată de condiţiile meteorologice anuale (meteo-dependenţa producţiei agricole) deoarece sistemele de irigaţii sunt, în mare parte, degradat Citeste mai mult...

Vizualizari: 1
Data creare: 06-01-2020 20:56:54

Strategia de Dezvoltare Locală a Comunei Dolhești - Perioada de referință 2014 - 2020

Contextul elaborării Strategiei de Dezvoltare Locală
  
Strategia de Dezvoltare Locală cuprinde perioada de referință aferentă programării fondurilor structurale și de coeziune pentru perioada 2014-2020. În procesul de elaborare a documentului se va ține cont atât de prevederile documentelor propuse la nivel european cât și de specificul local al comunei Dolhești.
Consultantul s-a asigurat că documentul propus este in conformitate cu un proces de planificare locală care să asigure coerența politicilor de dezvoltare.
Strategia de dezvoltare este elaborată în conformitate cu propunerea Comisiei Europene pentru perioada 2014-2020, care prezintă conținutul esențial al unei strategii de dezvoltare locală (scurt rezumat preze Citeste mai mult...

Documente pdf
Strategia de Dezvoltare Locală a Comunei Dolhești - Perioada de referință 2014 - 2020

Vizualizari: 3
Data creare: 13-12-2019 01:48:51

Geografia comunei Dolhești, județul Iași

2.3.3 Geografia comunei Dolhești

Microdepresiunea Crasnei, alcătuită din văile Crasnei, Crăsniţei și Văii lui Crăciun, alături de Valea pârâului Cetăţuiei și interfluviile acestora fac parte din Podișul Central Moldovenesc care are în acest sector un relief variat, cu unele porţiuni foarte accidentate (Dealul Raţa, Dealul Tun, Dealul Rusu, Dealul Voinea, Dealul Mălăiești, Dealul Crasnei, Dealul Via Munteanului (cu 397 m), Dealul Chihan și Dealul Chircești (425 m). întreaga regiune este tributară Văii Crasnei care își adună afluenţii până dincolo de Podul Oprii.

Relieful comunei Dolhești este alcătuit din podișuri sculpturale, cu fragmentare sub formă de dealuri cu văi înguste însoţite de versanţi afectaţi de intense procese actuale, Citeste mai mult...

Vizualizari: 16
Data creare: 13-12-2019 01:39:17

Satele comunei Dolhești

Dolhești la 1890

Comuna rurală este situată în partea de N a plasei Crasna, fiind mărginită la N de comuna Moșna, la S de Bradicești, la E de Cozmești  și la V de judeţul Vaslui. Comuna Dolhești era formată din satele: Dolhești și Pietriș, însumând 902 ha. Populaţia comunei era de 440 familii cu 1500 de suflete și 270 de contribuabili.

Comuna avea două biserici și o școală.

Bugetul era de 2.865 lei la venituri și 2.789 lei la cheltuieli. Existau 450 vite mari cornute, 576 oi, 33 capre, 118 cai și 121 de porci.
Numele dealului „Căprăria" provine de la un bătrân răzeș, numit Căprior care își avea moșia aici iar al dealului „Ulmului" de la un bătrân ulm de pe deal.

Legenda spune că satele Crasna, Bradice Citeste mai mult...

Vizualizari: 16
Data creare: 13-12-2019 01:29:23

Comuna Dolhești - Istoria comunei

Teritoriul comunei Dolhești se află la 50 de km de municipiul lași și la 27 km de municipiul Huși, fiind traversat prin partea de NE și E de drumul naţional lași-Huși și de râul Crasna cu afluenţii săi: Crăsniţa, Cetăţuia și Pietriș.

Comuna Dolhești se află la limita de SE a judeţului lași, la graniţa cu judeţul Vaslui. Este alcătuită din localităţile Dolhești, Brădicești, Pietriș și cartierul Dolhești loniţești care face parte din satul Brădicești. Valea pârâului Crasna desparte localitatea de Pietriș (la est), iar interfluviul Raţa-Rusu de satul Brădicești. Comuna Dolhești se învecinează la N și V cu comuna Ciortești, la SV cu comuna Boţești, la S, SE cu comuna Bunești-Averești, la E cu comuna Cozmești, iar la NE cu comuna Ră Citeste mai mult...

Foto
Localizare comuna Dolhești, județul Iași

Vizualizari: 23
Data creare: 13-12-2019 01:18:01

Lista cuprinzând documentele de interes public

Informaţiile de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public:

Art. 5
(1)Fiecare autoritate sau instituţie publică are obligaţia să comunice din oficiu următoarele informaţii de interes public:
a) actele normative care reglementează organizarea și funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice;
b) structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al autorităţii sau instituţiei publice;
c) numele și prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice și ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice;
d) coordonatele de contact ale au Citeste mai mult...

Vizualizari: 3
Data creare: 11-12-2019 23:02:24

Buletin informativ

Buletin informativ


a) Actele normative care reglementează organizarea și funcţionarea Primăriei Comunei Dolheşti:

Constituţia României;

Legea 215/2001 - republicată privind administraţia publică locală;

Legea 195/2006 Legea - cadru a descentralizării;

Legea 554/2004 privind contenciosul administrativ;

Legea 51/2006 - republicată privind serviciile comunitare de utilităţi publice;

Legea 188/1999 - republicată privind statutul funcţionarilor publici;

Legea 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, cu modificările si completările ulterioare;

Legea 53/2003 - Codul Muncii;

Legea 544/2001 privind liberu Citeste mai mult...

Vizualizari: 4
Data creare: 11-12-2019 22:57:01

Serviciul situatii de urgenta - atributii de baza

Departamentul "Serviciul Situatii de urgenta" isi desfasoara activitatea in sediul Primariei Comunei Dolheşti. Acesta este subordonat directorului Directiei de Administrare si Primarului Comunei Dolheşti.

Misiunea si scopul compartimentului de munca:

1. Serviciul Situatii de urgenta are ca misiune de baza:
1. Preintampinarea, reducerea si eliminarea riscurilor de producere a situatiilor de urgenta si a consecintelor acestora;
2. Scopul activitatii il reprezinta protectia populatiei, mediului si a bunurilor si valorilor;
3. Misiunea si scopul se indeplinesc prin activitatea de prevenire;
4. Formele activitatii de prevenire sunt: controlul, verificarea si informarea preventiva a populatiei.

Atributiile compartimentulu Citeste mai mult...

Vizualizari: 2
Data creare: 11-12-2019 22:45:46

Cerere pentru prelungirea valabilitatii Certificatului de Urbanism

Prelungirea termenului de valabilitate a certificatului de urbanism se poate face numai de catre emitent, la cererea titularului formulata cu cel putin 15 zile inaintea expirarii acestuia, pentru o perioada de timp de maximum 12 luni, dupa care, in mod obligatoriu, se emite un nou certificat de urbanism.

Pentru prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism se completeaza și se depune la emitent o cerere-tip insotita de certificatul de urbanism emis, in original.

Odata cu depunerea cererii de prelungire a valabilitatii certificatului de urbanism, solicitantul va face dovada achitarii taxei de prelungire a acesteia.

Documente pdf
Cerere pentru prelungirea valabilitatii Certificatului de Urbanism

Vizualizari: 4
Data creare: 11-12-2019 22:40:19

Cerere pentru emiterea Certificatului de Urbanism

Certificatul de urbanism se va elibera in baza unei cereri care va cuprinde atat elementele de identificare a imobilului pentru care se solicita certificatul de urbanism, cat și elementele care definesc scopul solicitarii. Certificatul de urbanism nu confera dreptul de a executa lucrari de constructii.

Documente pdf
Cerere pentru emiterea Certificatului de Urbanism

Vizualizari: 5
Data creare: 11-12-2019 22:35:21

Documentele necesare emiterii Certificatului de Urbanism

Pentru emiterea Certificatului de Urbanism, solicitantul, orice persoana fizica sau juridica, trebuie sa depuna o documentatie cuprinzand:

1. Cerere tip (formularul -model F.1.);
2. Planuri topografice sau cadastrale la scarile 1:500, 1:2.000 sau 1:10.000;
3. Documentul de plata a taxei de eliberare a certificatului de urbanism ( in copie)

Termenul de emitere - cel mult 30 de zile de la data inregistrarii cererii, mentionandu-se in mod obligatoriu scopul emiterii acestuia.
Termenul de valabilitate - se stabileste de catre emitent intre 6 și 24 de luni de la data emiterii. Prelungirea valabilitatii Certificatului de urbanism (CU) se poate face la cerearea titularului formulata cu cel putin 15 zile inaintea expirarii pentru o perioada de cel mult 12 luni și doar o singura data.

Vizualizari: 5
Data creare: 11-12-2019 22:33:18

Cerere pentru prelungirea valabilitatii Autorizatiei de Construire

Autoritatea emitenta a autorizatiei de construire va stabili o perioada de valabilitate de cel mult 12 luni de la data emiterii, interval in care solicitantul este obligat sa inceapa lucrarile. In aceasta situatie, valabilitatea autorizatiei se extinde pe toata durata de executie a lucrarilor prevazute prin autorizatie, in conformitate cu proiectul tehnic.

Neinceperea lucrarilor ori nefinalizarea acestora in termenele stabilite conduce la pierderea valabilitatii autorizatiei, fiind necesara emiterea unei noi autorizatii de construire. In situatia in care caracteristicile nu se schimba fata de autorizatia initiala, se va putea emite o noua autorizatie de construire, fara a fi necesar un nou certificat de urbanism.

In situatia in care in timpul executiei lucra Citeste mai mult...

Documente pdf
Cerere pentru prelungirea valabilitatii Autorizatiei de Construire

Vizualizari: 4
Data creare: 11-12-2019 22:30:45

Cerere pentru emiterea Autorizatiei de Construire

Autorizatiile de construire se emit de presedintii consiliilor judetene, de primarul general al municipiului Bucuresti, de primarii municipiilor, sectoarelor municipiului Bucuresti, ai oraselor și comunelor pentru executarea lucrarilor.

Pentru emiterea Autorizatiei de Construire este necesar sa se completeze și sa se depuna la emitent o cerere-tip, dupa modelul atasat.

Documente pdf
Cerere pentru emiterea Autorizatiei de Construire

Vizualizari: 2
Data creare: 11-12-2019 22:28:14

Documentele necesare emiterii Autorizatiei de Construire

Autorizatiile de construire se emit de presedintii consiliilor judetene, de primarul general al municipiului Bucuresti, de primarii municipiilor, sectoarelor municipiului Bucuresti, ai oraselor și comunelor pentru executarea lucrarilor.

Autorizatia de construire se emite in cel mult 30 de zile de la data inregistrarii cererii, pe baza documentatiei depuse la administratia publica locala, care va cuprinde:

-Cerere tip ;
-Copie dupa titlu asupra imobilului ;
-Copie certificat de urbanism ;
-Documentatia tehnica - D.T.(in doua exemplare) ;
Avizele și acordurile stabilite prin certificatul de urbanism ;
- Actul administrativ al autoritatii competente pentru protectia mediului ;
- Dovada privind achitarea taxelor legale Citeste mai mult...

Vizualizari: 3
Data creare: 11-12-2019 22:27:10

Modalităţi de contestare a deciziei și formularele aferente

Modalităţi de contestare a deciziei și formularele aferente:

Documente pdf
Reclamație administrativă conform Anexa 5 din HG 478/ 2016
Reclamație administrativă conform Anexa 6 din HG 478/ 2016

Vizualizari: 0
Data creare: 11-12-2019 22:22:46

Formular pentru solicitare informaţii în baza Legii nr. 544/2001

În vederea solicitării unei informații de interes public recomandăm folosirea următorului formular:

Documente pdf
Formular-tip cerere de informaţii de interes public conform Anexa 4 din HG 478/ 2016

Vizualizari: 2
Data creare: 11-12-2019 22:19:18

Responsabil pentru aplicarea Legii 544/2001

Persoana responsabila pentru aplicarea Legii 544/2001 in cadrul institutiei noastre.

Vizualizari: 1
Data creare: 11-12-2019 22:18:00

Detalii referitoare la Autorizația de Construire

Autorizatia de construire constituie actul de autoritate al administratiei publice locale pe baza caruia se asigura aplicarea prevederilor legale, referitoare la amplasarea, proiectarea, executarea și functionarea constructiilor.

Potrivit Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, autorizatia de construire se elibereaza in baza unei cereri a solicitantului pentru:

a) lucrari de construire, reconstruire, consolidare, modificare, extindere, schimbare de destinatie sau de reparare a constructiilor de orice fel, precum și a instalatiilor aferente acestora, cu exceptia lucrarilor care nu modifica structura de rezistenta, caracteristicile initiale ale constructiilor sau aspectul arhitectural al acestora;

b) lucrari Citeste mai mult...

Vizualizari: 1
Data creare: 11-12-2019 15:33:46

Detalii referitoare la Certificatul de Urbanism

In vederea autorizarii lucrarilor de constructie, una dintre etape este obtinerea Certificatului de urbanism, act de informare emis de administratia publica locala.

Potrivit Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, Certificatul urbanism este actul de informare emis de administratia publica locala (presedintii consiliilor judetene, primarul general al municipiului Bucuresti, primarii municipiilor, sectoarelor municipiului Bucuresti, ai oraselor sau comunelor) prin care:

- face cunoscute solicitantului elementele privind regimul juridic, economic și tehnic al terenurilor și constructiilor existente la data solicitarii;

- stabileste cerintele urbanistice care urmeaza sa fie indeplinite in functie de specificul Citeste mai mult...

Vizualizari: 2
Data creare: 11-12-2019 15:30:08

Legea achizițiilor publice

Legea achizițiilor publice

Documente pdf
Legea Achizitiilor Publice (publicata in data de 21 07 2015)

Vizualizari: 2
Data creare: 11-12-2019 15:28:03

HG 449/2016 din 22 iunie 2016 ref. la concediul și indemizatia de creștere a copilului

In temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. IV din Legea nr. 66/2016 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor, Guvernul a adoptat o noua hotarare (HOTĂRÂREA Nr. 449/2016 in data de 22 iunie 2016) prin care se modifica și completeaza Normele metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 52/2011.

Va invitam sa analizati continutul acesteia pentru a afla in ce conditii persoana îndreptățită poate intra in posesia acestei indemnizatii. De asemenea veti gasi atasate Cereri t Citeste mai mult...

Documente pdf
HOTĂRÂRE Nr. 449 2016 din 22 iunie 2016 referitoare la concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copilului
Cerere pentru prelungirea sau reluarea concediului de crestere a copilului si plata imdenizatiei lunare
Optiunea 1-1an
Optiunea 2- 2ani
OrdMMuncii1099_prel_rel_ICC_iun16
Tab aplic norme cic_28iun16

Vizualizari: 3
Data creare: 11-12-2019 15:05:09

Documente necesare pentru indemnizația de creștere a copilului pentru salariați

Documente necesare pentru indemnizația de creștere a copilului pentru salariați

ACTE NECESARE DOSAR (in copie)
-cerere tip- (Anexa 1);
-documente identitate parinti;
-certificat casatorie;
-certificate de nastere ale tuturor copiilor- original și copie;
-extras de cont pe numele solicitantului;
-dosar cu șina.
-adeverința tip - (Anexa 2), eliberată de către angajator, din care să reiasă indeplinirea condițiilor legale privind stagiul de cotizare și veniturile nete realizate (12 luni, în ultimul an inainte de nasterea copilului); Observație: adeverință tip - format nou (Anexa 2) mentionează și numărul de zile lucrate, concediu medical și de odihnă pentru fiecare din lunile din perioada stagiului de cotizare Citeste mai mult...

Vizualizari: 2
Data creare: 11-12-2019 15:03:50

Documente necesare pentru alocația de susținerea a familiei

Documente necesare pentru alocația de susținerea a familiei

Acte necesare în vederea intocmirii dosarului pentru alocația de sustinere a familiei, pentru familiile care au în intreținere copii minori și care au un venit net de pana la 530 lei/membru de familie:
-livretul de familie, completat la zi (de catre Serviciul Stare Civila) - copie și original;
-carti/buletine de indentitate ale parintilor (copie și original);
-Certificat atestare fiscala pentru anul anterior depunerii cererii
-certificatul de căsătorie al părinților (copie și original);
-certificate de nastere ale copiilor minori și cărți de identitate (dupa caz);
-adeverințe privind venitul net, sau cupoane de pensie / ajutor de somaj / ajutor social / dec Citeste mai mult...

Vizualizari: 3
Data creare: 11-12-2019 15:02:25

Pensia de invaliditate

Pensia de invaliditate

Pensia de invaliditate se cuvine persoanelor total sau cel puțin jumătate din capacitatea de muncă, din cauza:
1. accidentelor de muncă și bolilor profesionale, conform legii;
2. neoplaziilor și celorlalte boli prevăzute de art.68 al.1 lit.b din Legea 63/2010;
3. bolilor obisnuite și accidentelor care nu au legătură cu munca.

în raport cu gradul de reducere a capacității de muncă invaliditatea este:
1. de gradul I, caracterizată prin pierderea totală a capacității de muncă și a capacității de autoîngrijire;
2. de gradul II caracterizată prin pierderea totală a capacității de muncă, cu păstrarea capacității de autoîngrijire;
3. de gradul III, caracterizată prin pie Citeste mai mult...

Vizualizari: 3
Data creare: 11-12-2019 15:01:22

Acte necesare pentru alocatia de stat pentru copii - pentru copiii născuți în U.E.

Alocatia de stat pentru copii - pentru copiii născuți în U.E.

- CERTIFICAT NASTERE COPIL - copie și original
- BULETINE/CARTI IDENTITATE PARINTI - copie și original;
- Extras cont pe numele solicitantului / titularului - (dacă se doreste plata în cont bancar);
- Dosar șina;
- Formularul E 411/Adeverință de la instituțiile abilitate (din țara unde s-a născut copilul) sau adeverință de salariat cu menționarea datei angajării pentru părinții care lucrează în România.
In situația in care părinții nu sunt căsătoriți, se solicita prezența ambilor părinți în vederea stabilirii de comun acord a reprezentantului legal.

Vizualizari: 1
Data creare: 11-12-2019 14:59:42

Documente necesare pentru acordarea alocației de stat pentru copii

Documente necesare pentru acordarea alocației de stat pentru copii

ACTE NECESARE DOSAR:
-dosar cu șina,
-cerere completata și semnata de reprezentantul legal al copilului;
-originalul și copia certificatului de nastere al copilului;
-actul de identitate al reprezentantului legal;
-documente din care sa rezulte situatia juridica a copilului fata de reprezentantul legal și orice alte documente justificative, dupa caz;
-daca solicitantul opteaza pentru primirea alocatiei de stat in cont personal se solicita extras de cont, cont IBAN de la banca.
In situația în care părinții nu sunt căsătoriți, se solicit prezența ambilor părinți în vederea stabilirii de comun acord a reprezentantului legal.

Vizualizari: 2
Data creare: 11-12-2019 14:58:44

Acte necesare pentru acordarea ajutoarelor pentru încălzirea locuinței

Acte necesare pentru acordarea ajutoarelor pentru încălzirea locuinței

1. Actele de identitate ale solicitantului și ale membrilor familiei
- copii după BI-CI;
- certificatele de nastere ale copiilor;
- certificatul de căsătorie;
- hotărârea definitivă de încuviințare a adopției, de plasament familial al minorului, potrivit legii;
- actul din care să rezulte calitatea solicitantului de tutore sau curator.

2. Acte de venit:
La stabilirea venitului mediu net lunar pe membru de familie se iau în considerare toate veniturile pe care membrii acesteia le realizează sau, după caz, le-au realizat în luna anterioară solicitării dreptului (de exemplu cerere depusa in luna octombrie 2017 va fi completata cu ve Citeste mai mult...

Vizualizari: 3
Data creare: 11-12-2019 14:56:49

Impozite și taxe- prezentare generală

Departamentul Impozite și Taxe Locale al Comunei Dolheşti are atribuții privind stabilirea, constatarea, controlul, urmărirea și încasarea impozitelor și taxelor locale, pe raza administrativ - teritorială a Comunei Dolheşti.

Modalitățile de informare puse la dispoziția contribuabililor sunt:
• informarea directă prin intermediul funcționarilor publici care deservesc ghișeele pentru activitatea cu publicul, deschise la sediul instituției noastre din Primăria Dolheşti http://dolhesti-iasi.ro/ari2_160-impozite_si_taxe.html.

Vizualizari: 2
Data creare: 11-12-2019 14:55:04

Facilități pentru persoane fizice și juridice

Facilități pentru persoane fizice și juridice:

1. Impozitul pe cladiri, impozitul pe teren, impozitul pe mijloacele de trasport, taxa pentru eliberarea certificatelor, avizelor și autorizatii nu se aplica pentru veteranii de razboi
2. Impozitul pe cladiri și impozitul pe teren nu se aplica vaduvelor de razboi și vaduvelor veteranilor de razboi care nu s-au recasatorit
3. Impozitul pe cladiri, impozitului pe teren și taxa pentru eliberarea unei autorizatii pentru desfasurarea unei activitati economice nu se datoreaza de catre persoanele cu handicap grav sau accentuat, și de persoanele incadrate in gradul I de invaliditate
Scutirea de la plata impozitului pe teren se aplica doar terenului aferent cladirii utilizate ca domiciliu de persoanele fizice prevazute la pct.3

Vizualizari: 2
Data creare: 11-12-2019 14:48:04

Acte necesare pentru eliberare documente primarie

Acte necesare pentru eliberare documente primarie

Acte necesare pentru eliberare certificat fiscal:

1. Carte de identitate
2. Plata la zi a impozitelor și taxelor locale
3. Achitarea unei taxe de 10 lei



Acte necesare pentru inscriere autovehicule

1. Fisa de inmatriculare
2. Copie carte identitate
3. Achitarea unei taxe de 62 lei

Vizualizari: 3
Data creare: 11-12-2019 14:46:54

Certificate de atestare fiscală pentru persoane fizice și juridice - formulare

Obtinerea certificatului de atestare fiscala este reglementata de Ordinul MFP nr. 752/2006, care a fost modificat prin Ordinul MFP nr. 393/2013, publicat in Monitorul Oficial nr. 185 din 3 aprilie 2013.

Reglementarile, care au devenit aplicabile de la 1 mai 2013, fiind valabile și in acest an, au completat cu noi informatii referitoare la starea obligatiilor fiscale lista mentiunilor relevante pentru situatia fiscala a unui contribuabil, prevazuta la sectiunea D, pct. III din certificatul de atestare fiscala. Astfel, de la 1 mai, documentul precizeaza daca anumite datorii ale contribuabilului sunt in executare silita sau suspendate la executare silita.

Pentru a obtine certificatul de atestare fiscala, firmele trebuie sa solicite documentul la unitatea fiscala Citeste mai mult...

Vizualizari: 3
Data creare: 11-12-2019 13:37:13

Certificate de atestare fiscală pentru persoane fizice și juridice - formulare

Obtinerea certificatului de atestare fiscala este reglementata de Ordinul MFP nr. 752/2006, care a fost modificat prin Ordinul MFP nr. 393/2013, publicat in Monitorul Oficial nr. 185 din 3 aprilie 2013.

Reglementarile, care au devenit aplicabile de la 1 mai 2013, fiind valabile și in acest an, au completat cu noi informatii referitoare la starea obligatiilor fiscale lista mentiunilor relevante pentru situatia fiscala a unui contribuabil, prevazuta la sectiunea D, pct. III din certificatul de atestare fiscala. Astfel, de la 1 mai, documentul precizeaza daca anumite datorii ale contribuabilului sunt in executare silita sau suspendate la executare silita.

Pentru a obtine certificatul de atestare fiscala, firmele trebuie sa solicite documentul la unitatea fiscala Citeste mai mult...

Vizualizari: 5
Data creare: 11-12-2019 13:05:58

Termene de plată a impozitelor locale

1. Impozitul pe cladiri, teren și taxe pe mijloacele de transport se plateste anual pana la datele 31 martie și 30 septembrie inclusiv
2. Pentru neplata impozitului pe cladiri și teren precum și a taxei pentru mijloacele de transport pentru persoanele fizice și juridice se percep penalizari de 0,1% zi calendaristica
3. Plata cu anticipatie a impozitului pe cladiri, teren și a taxei pe mijloacele de transport datorat pentru intregul an de catre contribuabili, pana la 31 martie inclusiv, a anului respectiv, se acorda o bonificatie de 10%.

Vizualizari: 3
Data creare: 11-12-2019 13:04:06

OFERTE VÂNZARE TERENURI - conform Legii nr. 17/2014

OFERTE VÂNZARE TERENURI - conform Legii nr. 17/2014

Vizualizari: 22
Data creare: 11-12-2019 13:01:00

Acte necesare pentru vanzare-cumpărare teren

1. Cerere- pentru afisarea ofertei de vanzare a terenului
2. Oferta de vanzare teren
3. Lista preemptorilor in vederea exercitarii dreptului de preemptiune asupra ofertei de vanzare
4. Act proprietate (titlu proprietate, certificat mostenitor, contract vanzare cumparare s.a.);
5. Carte funciara
6. Certificat fiscal

Documente pdf
Anexa 1A- Cerere pentru afisarea ofertei de vanzare a terenului
Anexa 1B Oferta vanzare teren
Anexa 1C Lista preemptorilor in vederea exercitarii dreptului de preemptiune asupra ofertei de vanzare

Vizualizari: 4
Data creare: 11-12-2019 12:09:40

Acte necesare înscrierii în Registrul Agricol

ACTE NECESARE INSCRIERII IN REGISTRUL AGRICOL


1. ACTE IDENTITATE PROPRIETAR și MEMBRII FAMILIEI
2. ACTE DE PROPRIETATE ASUPRA TERENULUI DETINUT

- TITLUL DE PROPRIETATE;
- CERTIFICAT MOSTENITOR;
- CONTRACT DE VANZARE CUMPARARE;
- CARTE FUNCIARA;
- CONTRACT COMODAT;
- CONTRACT ARENDA;
- CONTRACT CONCESIUNE.

3. ADEVERINTA DE LA MEDICUL VETERINAR PENTRU ANIMALELE DETINUTE IN GOSPODARIE

ACTE DE PROPRIETATE ASUPRA CONSTRUCTIILOR

- CERTIFICAT URBANISM;
- AUTORIZATIE CONSTRUIRE

Vizualizari: 4
Data creare: 11-12-2019 12:08:35

Acte necesare

ACTE NECESARE - DECLARATIA APIA

1. Copie buletin
2. Extras cont bancar
3. Adeverinta Primarie (cu suprafetele de teren lucrate);
4. Act proprietate teren (titlu proprietate, contract vanzare-cumparare, certificat mostenitor, contract arenda)
5. Copie dupa registrul agricol, pagina 2A și 3
6. Numar de telefon de corespondenta (fix, mobil)
7. Dosar plic (pentru acte)


ATESTAT PRODUCTOR și CARNET COMERCIALIZARE

1. Cerere
2. Adeverinta medic veterinar
3. Acte proprietate teren

ADEVERINTE PENTRU NOTARIAT

1. Anexa 24
2. Titlu proprietate
3. Certificat fiscal

Vizualizari: 1
Data creare: 11-12-2019 12:07:36

Anunț privind înscrierea în Registrul Agricol

In conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr.28/2008 privind registrul agricol , modificata , completata și aprobata prin Legea nr.98/2009, orice entitate (persoana fizica sau juridica) are obligatia sa declare datele pentru inscrierea in registrul agricol.
Perioadele la care persoanele fizice și juridice au obligatia sa declare datele pentru inscrierea in registrul agricol sunt urmatoarele :
"a) 5 ianuarie-1 martie, pentru datele anuale privind membrii gospodariei, terenul aflat in proprietate și cel pe care il utilizeaza, cladirile cu destinatia de locuinta, constructiile-anexe și mijloacele de transport cu tractiune animala și mecanica, mașinile, utilajele și instalatiile pentru agricultura și silvicultura, efectivele de animale existente in gospodarie/u Citeste mai mult...

Documente pdf
Declaratie pentru inscrierea in registrul agricol

Vizualizari: 4
Data creare: 11-12-2019 12:05:13

Transparența bugetară

Ministerul Finanțelor Publice a creat sistemul național de verificare, monitorizare, raportare și control al situațiilor financiare, angajamentelor legale și bugetelor entităților publice din România.

Mai jos puteți găsi informații despre activitatea financiar-bugetară a UAT Comuna Dolheşti.

Documente pdf
Instrucțiuni de utilizare a portalului de afișare a rapoartelor de execuție bugetară
Structura rapoartelor de execuție bugetară publicate pe site-ul MFP

Linkuri externe
MFP - Sistemul național de raportare
http://www.transparenta-bugetara.gov.ro

Vizualizari: 6
Data creare: 11-12-2019 12:00:30

Comuna Dolhești - Istoria comunei

Localizare comuna Dolhești, județul IașiTeritoriul comunei Dolhești se află la 50 de km de municipiul lași și la 27 km de municipiul Huși, fiind traversat prin partea de NE și E de drumul naţional lași-Huși și de râul Crasna cu afluenţii săi: Crăsniţa, Cetăţuia și Pietri